HTML

Patreides blogja

Miről szól? Szerintem mindenféléről, ami eszembe jut... de főleg zenéről.

Friss topikok

Linkblog

Katie Melua - The House

2011.01.07. 23:49 Patreides


A Ház


Ki van abban a házban?
Kinyitom az ajtót, hogy lássam.
Ki van fent az emeleten?
Én felmegyek bolondmód,
És a folyosó végén egy ajtó volt,
És engem behúzott egy hang,
De azt kívánom, bár soha se találtam
Volna rá a te saját titkos szobádra,
Ahol virágok a tapétán nyílnak,
Ahol nem fogom fel teljesen
A szobád bizalmas jellegét,
Fordulj most el, fordulj most el
A Hold felé!
Valaki figyel engem?
Neked tényleg nem kellene látnod.
Miért másztad meg azt az utolsó lépcsőt?
Rám törtél váratlanul.
Amit most teszek, az csak rám tartozik,
És nem akarom, hogy megtudja bárki,
És teljesen meg kell maradnia
A szobám titkának,
Ahol virágok a tapétán nyílnak,
Ahol nem fogod fel teljesen
A szobám bizalmas jellegét,
Fordulj most el, fordulj most el
A Hold felé!
Zavarj most össze rejtelmes öltözettel,
Ezen almákat szeretem, ezen almákat megvetem,
És mindig bocsásd meg a jövőnek, hogy eljön
Ellopni a fényt a Naptól.

(Zene/szöveg: Katie Melua)




A videóban a Katie Melua azonos című, negyedik albumán megjelent The House dalt összepárosítottam az egyik kedvencem, Sarah Michelle Gellar egyik legutóbbi filmjáből (a Paulo Coelho regényéből készült Veronika Decides To Die) összerakott részlettel. Szerintem sikerült elég jól "rátenni" a dalra, és így kicsit más jelentést is ad a dal szövegének. Vagy csak tovább megy az úton, amerre Katie elindult benne (egy kíméletlen felfedező túra a saját belső világában), bár remélem, ő nem megy el ennyire errefelé...
A The House az egyetlen, amely végül az albumra került azok közül a Katie Melua által írt dalok közül, amelyeket 2009-ben először megírt az albumra szánva. Ezeknek a daloknak a többségét végül Katie nem használta fel, kiselejtezte, mert énekelve nem szóltak elég jól, és inkább sötét tónusú versek lettek. Ez a dal viszont rákerült a lemezre (amelynek producere az a William Orbit volt, aki Madonna Ray Of Light albumát is készítette), szerencsére. :)

Katie Melua - The House (Live at the North Sea Jazz Festival, July 11, 2010, in Ahoy Rotterdam)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Szólj hozzá!

Címkék: goth katie melua sarah michelle gellar william orbit the house

A bejegyzés trackback címe:

https://patreides.blog.hu/api/trackback/id/tr482568735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása