HTML

Patreides blogja

Miről szól? Szerintem mindenféléről, ami eszembe jut... de főleg zenéről.

Friss topikok

Linkblog

Katie Melua - What I Miss About You

2011.01.07. 04:39 Patreides


Ami hiányzik tőled...


Lekésni a vonatot minden reggel 8.52-kor,
A te csészédből kortyolni a kávét,
Megosztani titkokat, melyeket, úgy hittük, senki más nem tud,
Ez az, ami hiányzik tőled.

Az új út, amit a szerelem láttatott meg velem,
A félénk, széles mosolyod, amikor megkérdezted, akarom-e a kulcsodat,
Az a mesteri mód, ahogyan öleltél,
Ez az, ami hiányzik tőled.

A ragyogó mosolyoddal belopózva tűzbe hoztál,
Az új autódban veled maga volt a szabadság,
És ha igaz, hogy a szerelem vak, én készségesen vak voltam,
Elérted, hogy elhittem, nekünk lehet, és lesz jövőnk.

A mód, ahogyan azt mondtad, én nem lennék senki önmagamban,
A szokásod, ahogy eláztattad magad túlárazott kölnivízzel,
Az, ahogyan lekapcsoltad a világítást, amikor pedig tudtam, hogy otthon vagy,
Ez az, ami nem hiányzik tőled.

Lefogadom, hogy úgy használod a fáradt varázsod, mintha új lenne,
Ugyanolyan gyorsan hajtasz, melletted azzal az újjal,
És ő bolondul elhiszi, hogy ő a kevés szerencsés közül a legutolsó,
Kíváncsi vagyok, vajon rájön-e, hogy hazugságban él, ahogyan én rájöttem.

Az, hogy egyedül magamban kételkedtem, amikor veled voltam,
Ahogy szintén tévedtem, amikor vártam valamit az élettől,
A szakértelmed, ahogy tönkretettél mindenki előtt, akit csak ismertünk,
Ez az, ami nem hiányzik tőled.

/Zene: Katie Melua, Szöveg: Andrea McEwan/


A What I Miss About You c. dalt Katie Melua többféle szöveggel énekelte, pontosabban itt-ott egy-egy szó más. Például a "Presumably believing" helyett használta a "Foolishly believing" változatot is, a fordításban ebből maradt a "bolondul hiszi" verzió, bár így itt a "valószínűleg elhiszi" kellene... De ez elég lényegtelen részlet.
Egyébként Andrea McEwan elmondása szerint a dal úgy született, hogy egyik nap Katie Notting Hill-i lakásán dalokat próbáltak írni a Pictures albumhoz, és késő délután Andrea távoztában az ajtóból visszafordulva adta oda Katie-nek a WIMAY már korábban megírt kész szövegét. Akkor Katie leült a zongorához, és ott helyben, a papírról olvasva a szöveget, a benne akkor megszülető dallammal és kísérettel eljátszotta és elénekelte a dalt. A kettejük közös munkájából végül ez a dal, valamint a Dirty Dice került az albumra.
(Andrea McEwan ausztrál színésznő, aki ismert tévésorozatokban /McLeod lányai, A Vadak Ura stb./ szerepelt, valamint színházban játszott, előbb otthon, majd Londonban, ahol a dalszerző/énekes pályát is kipróbálta, albuma is megjelent. Most német férjével éppen Berlinben élnek, nemrég született meg az első gyermekük.)



AVO Session 2007

Andrea McEwan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Katie Melua

 

Szólj hozzá!

Címkék: indie pop brit katie melua andrea mcewan what i miss about you angry love song

A bejegyzés trackback címe:

https://patreides.blog.hu/api/trackback/id/tr382566618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása