HTML

Patreides blogja

Miről szól? Szerintem mindenféléről, ami eszembe jut... de főleg zenéről.

Friss topikok

Linkblog

Polly Scattergood - Oxigénhiány

2011.01.07. 06:04 Patreides


Oxigénhiány


Közölte velem
(nagyon kedvesen)
egy barátom,
akit nem nevezek meg
(de csigákba göndörödő haja van)
Hogy a helyesírásom megdöbbentő, és csoda, hogy bárki, aki olvassa ezeket a blogbejegyzéseket, voltaképpen képes megérteni engem...
A probléma az,
hogy én úgy írok, ahogyan gondolkodom.
és én nem gondolkodom mindig egyenes irányban,
És soha sem képzelek apró kis fekete pontocskákat (amelyek pici legyeknek látszanak) a szavaim közé...
Ugyanígy vagyok, amikor dalokat írok.
Mindig elfelejtek szünetet hagyni a lélegzetvételnek...
Szóltak nekem, hogy a lélegzés éltető, ha az megáll, az megöl.
Elnézést érte, ha az oxigénhiányom végezne veletek.

/Polly Scattergood/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Polly Scattergood - Please Don't Touch

1 komment

Címkék: pop brit poem oxigénhiány polly scattergood please dont touch

A bejegyzés trackback címe:

https://patreides.blog.hu/api/trackback/id/tr72566640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása