HTML

Patreides blogja

Miről szól? Szerintem mindenféléről, ami eszembe jut... de főleg zenéről.

Friss topikok

Linkblog

Polly Scattergood - Vallomás

2011.01.07. 06:09 Patreides


Vallomás (egy rövidke vers)

Én nem az vagyok, akinek hiszel, hogy vagyok
Én az vagyok, akinek szerinted nem kellene lennem
Költő vagyok
Igen, van szólásszabadságom, de ideges vagyok, amikor kinyitom a számat, hogy útbaigazítást kérjek
Én arcfestéket loptam a padlásszobádból, amiről azt gondoltad, nem érem el
Elcseréltem a porcelánkutyádat egy csokirúdért és egy 1992-es Top 10-es számokat tartalmazó magnókazettáért
Felgyújtottam a szobámat, amit akkoriban béreltem - de csak egy alkalommal
Jóban vagyok sok emberrel, nem mindegyik férfi, nem mindegyik nő, nem mindegyik férfi vagy nő. De ők mindannyian barátok.
Többet költök, mint amennyit megengedhetnék magamnak, és nem gondolok a következményekre
Utálom a barackot
Szeretem Londont
És bűnben éltem sok férfival, nem is egy alkalommal
Nekem eleredt az orrom vére, amikor utoljára templomba mentem
Nem bánok semmit sem.

/Polly Scattergood/


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Polly Scattergood - Bunny Club

Szólj hozzá!

Címkék: vallomás poem polly scattergood bunny club

A bejegyzés trackback címe:

https://patreides.blog.hu/api/trackback/id/tr232566646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása