HTML

Patreides blogja

Miről szól? Szerintem mindenféléről, ami eszembe jut... de főleg zenéről.

Friss topikok

Linkblog

Katie Melua - It's All In My Head (a videóban Sarah Michelle Gellar)

2011.02.11. 06:07 Patreides


Ez mind a fejemben él

Mi minden éjjel az ágyba zuhanunk,
De ez mind a fejemben él,
Minden éjjel egymásra omlunk,
És te álomba csókolsz engem.
És bébi, minden álmosító dolog, amit beszélsz,
Lenyűgöz engem.
A következő napig,
Amikor ráébredek, hogy amit tettünk és mondtunk,
Az mind a fejemben élt.

Te minden éjjel azt suttogod nekem,
Ez mindig így lesz.
Minden éjjel lesimítod a hajam,
De te valójában nem vagy ott.
És kedvesem, úgy tűnik mintha tudnánk,
A szerelmünk egyre nő.
És aztán a következő napon,
Ráébredek, hogy amit tettünk és mondtunk,
Az mind a fejemben élt.

Álomittasan, részegen,
Mindig azt hiszem,
Nem vagyunk egymástól távol.
Félve az ébrenléttől,
Magányosan, sajgón,
Csak én és a reményvesztett szívem.

Mély álmomban,
A karjaid körülfognak.
Átutazzuk az éjszakát,
Azután ráébredek, csak gondolatban
Űzted messze a bánatom.

Mi minden éjjel az ágyba zuhanunk,
De ez mind a fejemben él,
Minden éjjel egymásra omlunk,
És te álomba csókolsz engem.
És bébi, minden álmosító dolog, amit beszélsz,
Lenyűgöz engem.
A következő napig,
Amikor ráébredek, hogy amit tettünk és mondtunk,
Az mind a fejemben élt.

Mind a fejemben élt.
Mind a fejemben élt.

(Katie Melua / Mike Batt)

 

Katie Melua - It's All In My Head

 

A Mike Batt-el közösen írt dalukat Katie Melua énekli, a videón pedig Sarah Michelle Gellar /mint Sorrow/ szerepel Kevin Bacon-nel a The Air I Breathe /Lélegzet/ című filmből vett részleteken. Az It's All In My Head Katie Melua Pictures albumán jelent meg 2007-ben.
 

Sarah Michelle Gellar

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Katie Melua


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 komment

Címkék: katie melua sarah michelle gellar the air i breathe kevin bacon lélegzet mike batt it s all in my head

A bejegyzés trackback címe:

https://patreides.blog.hu/api/trackback/id/tr492652995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

h.flora 2012.08.22. 10:43:26

Ez a dal és képsor már akkor a lelkembe hasított, amikor először hallottam-láttam.
Szeretem úgy hallgatni Melua zenéit, hogy közben figyelem a magyar szöveget :)
süti beállítások módosítása