HTML

Patreides blogja

Miről szól? Szerintem mindenféléről, ami eszembe jut... de főleg zenéről.

Friss topikok

Linkblog

Mike Batt - Hogyan szórakozzunk jól ruha nélkül...

2012.09.28. 04:31 Patreides


Hogyan szórakozzunk jól ruha nélkül...


Emlékeznek? Amikor egy hotelszobában vannak, ott van az a fénycsík a fürdőszoba ajtaja alatt. Mindig nagyon hasznos, segít odatalálni a sötétben. Különösen olyankor, amikor minden éjjel másik szállodában van az ember, ahogy ez velem gyakran megtörténik mostanában.
Turnén voltunk Katie Meluával, akkor éppen York-ban...
Felkeltem pisilni az éjszaka közepén, és ezt az ajtó alatti fényt használva vezérlő csillagomként, támolyogtam félálomban és teljesen meztelenül a fürdőszoba felé. A szemeim félig csukva, nem voltam éppen éber, kinyitottam az ajtót, és beléptem a fürdőszobába.
Azzal az apró különbséggel, hogy az nem a fürdőszoba volt, hanem a hotel folyosója.

Csak amikor meghallottam azt az undorító "klikk" hangját a bezáródó ajtónak, akkor tudatosodott bennem a szörnyű valóság. Ott álltam, teljesen meztelenül, kulcs nélkül, egy közepesen puccos vidéki hotel ragyogóan kivilágított folyosóján. A szobám ajtaja szilárdan bezárva mögöttem. Még csak egy magazin, vagy a szobaszolgálat egy otthagyott szalvétája sem hevert körülöttem, amivel megpróbálhattam volna eltakarni magamat.

Szerencsére így hajnali négy felé én voltam az egyetlen vendég a folyosón.
Nem tartott soká rájönnöm, hogy csak egyetlen választásom van. Lemenni a hotel recepciójához, vajon van-e ott egy éjszakai portás, aki visszaenged a szobámba.
És volt. A recepciós pultnál ült, és újságot olvasott. Úgy határoztam, hogy szégyenlősnek mutatkozni még kínosabb lenne, mint úgy tenni, mintha ilyen fajta dolgok gyakorta megtörténnének.
Így hát csak határozottan odaléptem az asztalhoz, olyan lazán, amennyire ez csak lehetséges, hanyagul a bejelentkező pultra támaszkodtam, és közöltem a pasassal, hogy véletlenül kizártam magam a szobámból. Azt szükségtelen volt megemlítenem, hogy teljesen, "varrás nélkül", mondhatni tök--életesen meztelen vagyok.

Erősen a becsületére válik, hogy a pacák csak felállt, higgadtan, egyetlen szájrándulás nélkül, rezzenéstelen arccal. Fogta a főkulcsot, "Kövessen Uram!" mondta, és visszavezetett a lépcsőn az első emeleti szobámhoz.
Beengedett, és jó éjszakát kívánt.

Csak gondoltam, el kell mondanom ezt a történetet. Soha, de soha ne bízzanak meg abban a fénycsíkban.

(© Mike Batt, 2009. október 25.)


(Mike Batt a Brit Hanglemezgyártók Szövetségének alelnöke, a Dramatico Kiadó tulajdonos-igazgatója, zeneszerző/szövegíró/karmester/rendező, Katie Melua felfedezője és producere, és jó néhány slágerének szerzője.)

A york-i fellépés egyébként 2004. március 5-én volt.
Az eredeti írás itt olvasható: How To Have Fun Without Any Clothes On - Madhouserag

1 komment

Címkék: Mike Mike Batt Batt

A bejegyzés trackback címe:

https://patreides.blog.hu/api/trackback/id/tr974807619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

h.flora 2012.09.28. 18:13:44

Filmben már láttam ilyen jelenetet, de most rötyögtem nagyokat. Magam előtt látom a portás rezzenéstelen arcát - aha, York, értem - és most már gurulok, mert az angol úriember visszafogott eleganciája tisztán kirajzolódott...:)
tök--életesen :)
süti beállítások módosítása