HTML

Patreides blogja

Miről szól? Szerintem mindenféléről, ami eszembe jut... de főleg zenéről.

Friss topikok

Linkblog

Katie Melua - No Fear Of Heights

2011.01.18. 06:11 Patreides


Ne félj a magasságtól

Én sohasem jártam a peremhez közel,
Régen rettegtem a zuhanástól.
Soha nem úsztam a parttól távol,
Sohasem próbáltam meg a rejtekajtót.

De amikor szeretsz,
Amikor te szeretsz engem,

Nem félek a magasságtól,
Nem félek a mély nyílt tengertől,
Habár az megfojthat,
Tudom, hogy az elnyelhet engem.

Én nem barangoltam erdőkben,
Régen rettegtem a sötétségtől.
Nem szerettem messzire jutni,
Megijesztett az, mit nem tudnék megtartani.

De amikor szeretsz,
Amikor te szeretsz engem,

Nem félek a magasságtól,
Nem félek a mély nyílt tengertől,
Habár az megfojthat,
Tudom, hogy az elnyelhet engem.

Nem félek a zuhanástól
Nem félek, ha veled zuhanok,
Mert semmi nem zúzhat össze minket,
Nem, semmi nem képes minket szétszakítani
most már.


No Fear Of Heights (Az Utazó /The Tourist/ soundtrack)
(Zene/szöveg/ének: Katie Melua, hangszerelés: Mike Batt)

 

Az Utazó (The Tourist, főszereplők: Angelina Jolie, Johnny Depp) című film egy fontos pontján elhangzó dal eredetileg Katie Melua The House (2010) c. albumán jelent meg, innen választották ki a filmhez.
A filmet sok kritikus szidja, de mégis három kategóriában jelölt volt a Golden Globe-on... amiből végül egyet sem kapott meg (sem a film, sem a két főszereplő).
A dal egyes soraiban itt-ott érdekesen emelkedő dallamvonal a magyar fülnek kicsit furcsa is lehet, mert valahogy talán a bizonyos fajta magyar kérdő mondatok hanglejtésére emlékeztetheti a dal hallgatóját annak ellenére, hogy a szövegben nincsenek kérdések.

A filmben elhangzó dal nyomán sok amerikai néző jutott el Katie Melua dalának videójához a youtube-on, ami újabb kis lépés Katie számára az USA piacának "meghódításához". Ez 2003 óta még nem igazán sikerült, bár apró előrehaladások minden évben voltak, az áttörés még nem történt meg.
Amíg például a legnagyobb amerikai rádióhálózat zenei igazgatójának az a nézete, hogy "nekik már van egy Norah Jones-uk, és nincs szükségük még egyre", addig a helyzet nem fog változni. Addig...
Lady GaGa és Katy Perry rulez... :)

 


Katie Melua

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Angelina Jolie

Szólj hozzá!

Címkék: johnny depp angelina jolie katie melua the tourist the house az utazó mike batt no fear of heights

A bejegyzés trackback címe:

https://patreides.blog.hu/api/trackback/id/tr712592076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása