HTML

Patreides blogja

Miről szól? Szerintem mindenféléről, ami eszembe jut... de főleg zenéről.

Friss topikok

Linkblog

Polly Scattergood - Átmeneti Sorok

2011.01.07. 05:53 Patreides


Átmeneti Sorok

Időlegesen elveszítettem magam valahol,
Tudom, ez csak időleges, mivel tudatában vagyok, hogy elvesztem,
Rámeredek a bőrbe temetett erekre a szemeim alatt,
Mint parányi kék üvegszilánkok,
A kezeim remegnek,
Érzem, ahogy a szívem keresztüldobog a blúzomon,
Kényszerítenem kell magam a nyelésre,
Émelygek,

Semmi sem változott,
Ugyanaz a négy fal,
Ugyanazok a jól ismert emberek,
Ugyanaz a lilás-rózsaszín asztalterítő,
Ugyanaz az elhangolódott zongora a sarokban,
De én nem vagyok része a látképednek,
Én csak a nyomasztó hangulat vagyok,

Nézem, ahogy a testem kínosan botladozik át a társalgáson,
Nem vagyok túl jó,
Nem olvastam a könyvet, amiről beszélsz,
Étel van a fogaimon,
Nem tudlak megnevettetni, ahogyan régen tudtalak,

Az elmém nem marad állandó,
Olyan, mintha egy falakról visszapattanó gumilabda lenne,
Újra és újra próbálom elkapni,
De kicsúszik az ujjaim közül,
Ahogy a betűk csúsznak le a kirakós tábláról,
Küzdök, hogy értelmem legyen

Időlegesen elveszítettem magam valahol,
Remélem, ez csak időleges,
Hiszen tudatában vagyok, hogy elvesztem.

/Polly Scattergood, 2010. október 31./


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Polly Scattergood - Breathe In, Breathe Out

 

Szólj hozzá!

Címkék: poem polly scattergood

A bejegyzés trackback címe:

https://patreides.blog.hu/api/trackback/id/tr912566634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása