HTML

Patreides blogja

Miről szól? Szerintem mindenféléről, ami eszembe jut... de főleg zenéről.

Friss topikok

Linkblog

Katie Melua - In My Secret Life (Leonard Cohen cover)

2011.01.10. 06:50 Patreides


A Titkos Életemben

Láttalak ma reggel,
Te továbbléptél, s oly gyorsan
Úgy látszik, én nem tudom elengedni
A múltam.
És annyira hiányzol,
Nincs feltűnőben senki sem.
És mi még mindig szeretkezünk,
A Titkos Életemben,
A Titkos Életemben.

Mosolygok, amikor dühös vagyok,
Csalok és hazudok.
Teszem, amit tennem kell,
S így boldogulok.
De tudom, mi a jó,
És tudom, mi helytelen.
És meghalnék az igazságért,
A Titkos Életemben,
A Titkos Életemben.

Tarts ki, tarts ki, fivérem,
Nővérem, tarts ki, légy szilárd!
Én végül megkaptam parancsaim,
Menetelni fogok egész reggel,
Menetelni egész éjen át.
Vándorolni, keresztül határain
Az én Titkos Életemnek.

Átfutva az újságot
Az embernek sírni támad kedve.
Hogy a nép itt élő vagy halott,
Ugyan kit is érdekelne.
És az Osztó azt akarja, hogy minden
Fekete vagy fehér legyen a szemünkben.
Istennek hála nem ilyen egyszerű ez,
A Titkos Életemben.

Az ajkamba harapok.
Én megveszem amit mondanak.
Legyenek új divatok,
Vagy bölcsessége hajdaniaknak.
De örökké egyedül vagyok,
S csak jég van a szívemben.
És szorongás van és hideg
A Titkos Életemben.
A Titkos Életemben..

(Leonard Cohen/Sharon Robinson)
 

Az In My Secret Life Katie Melua harmadik albumának, a Pictures-nek a záró száma volt. Katie úgy érezte, ezzel a Leonard Cohen dallal tudja legjobban kifejezni, hogy úgymond felnőtt, és mostanára már feladta a tinédzserkori naív világjobbító terveit, amikor még úgy gondolta, hogy a zenéjével lehet esélye meggyógyítani a világot.
 

Katie Melua - In My Secret Life
(élő, a montreali "tribute to Leonard Cohen" koncerten, 2008. június 26-án)

 

Katie Melua - In My Secret Life (album verzió, Pictures 2007)



Leonard Cohen - In My Secret Life (az eredeti videóklip)


 

 

 

 

1 komment

Címkék: leonard cohen katie melua sharon robinson in my secret life

A bejegyzés trackback címe:

https://patreides.blog.hu/api/trackback/id/tr22573210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jfevike (törölt) 2012.02.04. 23:30:16

Jó, hogy a szöveget is elérhetővé tetted bárki számára. Cohen nekem nagy kedvencem... Ez a szám pedig az egyik "agyon hallgatottam". Katie előadásában is csodálatos. :)
süti beállítások módosítása