HTML

Patreides blogja

Miről szól? Szerintem mindenféléről, ami eszembe jut... de főleg zenéről.

Friss topikok

Linkblog

Polly Scattergood - Puff The Magic Dragon

2011.01.07. 06:26 Patreides


...
Amikor hétéves voltam, volt egy rugós pogo-botom.
Javában ugrándoztam rajta a hátsó udvaron, mikor elkezdett esni az eső. Anyám rám parancsolt, hogy menjek be, de én pogo-bot bajnok akartam lenni. Így hát oda sem figyeltem, mivel már a kétszázadik szökkenés közelében jártam, és úgy gondoltam, hogy egy kis eső igazán nem állhat az utamba.
Sajnos azonban mégis megtette, mivel a pogo-botom megcsúszott a betonon, és én egyenesen arccal a betonra zuhantam.
Kitörtem a fogaimat, és szabályosan kiütöttem magam.
Azon a napon kóstoltam először whiskyt.
...

/Polly Scattergood/


Polly Scattergood 2009-ben a BBC Radio2 The Dermot O'Leary Saturday Session műsorában énekelte el élőben az ő saját speciális "depis" verzióját Peter Paul & Mary dalából.
 

 

Szólj hozzá!

Címkék: paff paff a bűvös sárkány polly scattergood puff the magic dragon

A bejegyzés trackback címe:

https://patreides.blog.hu/api/trackback/id/tr1002566653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása